Fjärde personen men femte inlägget?

Ska börja säga att utseendet blev kanon, kan ju alltid ändra senare när vi har mer bilder.

Undra vad resten av klassen håller på med nu? Själv sitter man och pluggar på allt, en fredagskväll jag vet inget att hurra för, men vad gör man? Johanna var här en stund innan med, alltid roligt med oväntat besök! 

Imorn blir det jobb för min del och ännu mera plugg, Aron kommer såklar:)

Blev inte det roligaste inlägget men nu har jag iaf börjat eller hur?
Nä nu blir det att TAGGA för studenfesten på tisdag tjejer! :D Wooooho! fan vad kul det ska bli!



Pussokram julagran!;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Studentfesten = jag är taggad! :D

2009-12-12 @ 01:40:28
URL: http://madebymadde.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha jag satt å fundera på vem det kan va som suttit och klurat ihop inlägget och gissa vart jag ränka ut det.. Joo på Aron-biten xD

Duktig du är som pluggar, ska ja göra imorrn.. och på söndag. Det suger!



STUDENTFEST!! :D

2009-12-12 @ 01:56:02
URL: http://baradinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0