Glögg & pepparkakor

Jo men visst hade vi det mysigt idag, trots min ohälsosamma trötthet.
Gick inge vidare för mig att jobba, men som tur va så tittade vi jue mest bara på film och vilken tur att jag inte somnade. Vem vet vad som hade hänt då^^ Fast roligast va nog ändå i torsdags under redovisningarna när Johanna nickade till. Tehe, skoj va det faktiskt =)
Nähäpp, jahapp.
STORT grattis till Nilla som (säkert alla vet nu, eller de flesta) tog körtkort idag.
Känns som jag är den siste i klassen.. Mobboffret, latmasken, som aldrig kommer ta körtkort. Men joooda, nångång ska det allt komma. Sen får vi se när, man måste jue tydligen börja lära sig köra oxå :O onödigt.. ^^

För övrigt så är jag i snart desperat tillstånd i att hitta baldejt! Paniiik är vad jag börjar få.
Och mitt i mitt desperata sökande så funderar jag allvarligt på om jag ska lägga ut en annons på Blocket, vad sägs om det ? ;) hahahahha.
Annars så skulle jag kunna tänka mig att gå med den här sångfågeln, han ser jue inte så dum ut.. För att vara 91:a^^ Inser precis att jag inte borde sagt så.. Meeeen, han är kille så jag antar att det är okej xD Väldigt mesig röst här dock, beror väl iofs på att det är 5 år sen han spelade in just denna men snygg det är han ;)

 

Jaa men flickor imorrn smäller det! :D Klassfest som följs upp av studentfest på oléo - toppen toppen! :D
Och jag säger bara en sak... Supersnälla Silver-Sara har tänkt göra en comeback, så se upp!

 

Loove
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0