Jag saknar alla punkt slut.

Jaa jag saknar tjejerna, jag saknar klassen, missade julfesten igår som jag tror var hur rolig som helst. 80kr till spillo för ingenting, känns väldigt trist..

Och jag har bara lust att flytta härifrån NU. Iallafall en bit på vägen, bort från denna skithålan nu. 

Nääe nu ska jag vara positiv, har jobbat och slitit både igår och idag, även om jag inte känner mig på topp går det helt okej:) Bara kämpa, lär sig mycket iaf, ska bara försöka se till att blir piggare med.


Som sagt giirls i miss yooou.  Hoppas ni hade Kalaskul igår! :D 



Tjo i loenallabingbongpuss ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Älmhult är vell inte så dåligt? ^^

Det var ändå bra att du stannade hemma, så det inte hände dej nått :) Det kanske ändå var värt dom 80 kronorna då ju? ;)

2009-12-16 @ 21:54:28
Postat av: Louise

Nilla vi hade skoj men vi saknade dig:)

och precis som madde sa så va det bra att du inte körde, stod i tidningen om massor av olyckor:(

pussss

2009-12-16 @ 21:57:35
Postat av: Sara

Nilla lilla, du missade nått och vi saknade dig. Men det kommer fler tillfällen, fler studentfester och jaa vi får träffas snart igen helt enkelt :D

2009-12-17 @ 15:21:30
URL: http://baradinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0