Taggar upp inför juldagen och nyår !?!!

Det har inte ens varit julafton men jag börjar redan nu ladda upp inför juldagen, 25e december och nyårsafton. Ser mer fram emot nyår i år än vad jag gör inför julafton. Det har blivit mer och mer överskattat och man får de man vill ha o.s.v. eller pengar. Det är roligare att träffa massa gamla och nya vänner man lärt känna under åren och rocka loss ordentligt tillsammans.
Vad jag saknar pinglorna och folk i klassen! Att jobba sista veckan var ett misstag, saknar alla himlans mycket. Men man får se det såhär: Pengar är härligt att ha och betala sin utbildningen själv är underbart efter gymnasiet! Men men, jag längtar ENORMT mycket efter nyår och juldagen! Nu är det dags för mig att försöka sova för imorgon blir det arbete arbete!!!


Nyår 08/09 (hemma hos Emma Johansson på förfest)!


Kommentarer
Postat av: my perfors

Jobba sissta veckan låter inte kul... :D

2009-12-26 @ 21:06:12
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0