vääldigt glaad

Är väldigt glad kan jag säga, för flickan fick körkort idaaaag! :D Woooho!
Det var på tiden, känner friheten haha.
Imorn är det studenfeest för fulla muggar, dock kanske det blir körning för mig men ska nog bli kul ändå!
Är ju med brudarna såå?!    

Ingen mer skola för mig det här året mer nu heller, då det blir jobb hela veckan lång nu:) Pengarpengar. 

Och på tal om inget så måste jag köpa nyårsklänning snarast! Hittat en väldigt snygg på A6 idag men fanns ju bara i 40 &42, OTUR! Så blir att leta efter en annan.

Sov dags för mig för jag dööör snart av trötthet..

Pussokram

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag behöver julklänning, paanik!

2009-12-14 @ 22:40:15
URL: http://baradinsara.blogg.se/
Postat av: Madde

GRATTIS TILL KÖRKORTET :D

2009-12-15 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0